زودنویس
مرجعی برای تولید محتوا، بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا
درباره وبلاگ


من مسعود معاونی هستم، بلاگر و وبمستر که از سال 1393 به تولید محتوا در زمینه موضوعات فناوری و های تک می‌پردازم.

مدیر وبلاگ : مسعود معاونی
نویسندگان
صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

در مفاهیم تبلیغاتی، Sponsorship به زمانی اطلاق می شود که تبلیغ کننده نام خود را به اطلاعات یا حوادث یا مواردی که جایگاه برند او را تقویت می کند، مرتبط می نماید. در حالت آفلاین می توانید فعالیت های خیرخواهانه را برای موسسات غیرانتفاعی در نظر بگیرید. ضمن اینکه در شکل سنتی، اسپانسر بودن بیشتر درباره برندینگ است نه فروش سریع و فوری کالا. اما در دنیای آنلاین ما شاهد اسپانسر بودن درباره فعالیت های تجاری و کنفرانس ها یا پورتال ها هستیم.

یک راه مناسب تبلیغاتی است بدون اینکه نیاز به بودجه چندانی داشته باشید. Sponsorship بوسیله تبلیغ کنندگانی انجام می شود که مبالغی را جهت لینک کردن خود با رویدادها و حوادث ورزشی و حمایت از اعمال خیرخواهانه و مسایل تجاری .. پرداخت می کنند.

همه این موارد می تواند به شکل آنلاین انجام شود مثلا اسپانسر حوادث ورزشی یا فوتبال شدن که هم روی وب سایت خود و هم جایی که این رویداد نمایش داده و معرفی می شود، در معرض دید همگان قرار می گیرد. نکته مهم این است که درگیر شدن با حوادث ورزشی که طرفداران بسیاری دارد سبب می شود که مردم بسیاری یا با خود شرکت یا وب سایتی که این رویداد را ارائه می دهد مرتبط شده و این مسئله سبب رشد آن پیوستگی و ارتباط خواهد شد. مثلا کوکاکولا اسپانسر مسابقات فوتبال Championship در انگلیس شد و هنگامی که طرفداران Championship در حال جستجو درباره این موضوع بودند نام کوکاکولا در اولویت قرار می گرفت. مشکل اسپانسر بودن در دنیای آنلاین این است که این ارتباط و پیوستگی ضعیف تر شده و به سختی کنترل می شود. ضمن اینکه با جستجو Coca Cola Championship شما وب سایت هایی را خواهید دید که روی کوکاکولا نظر مثبتی ندارند(انعکاس فعالیت های اسپانسر بودن آفلاین در دنیای آنلاین). (http://www.davechaffey.com/)

یکی از بزرگترین تفاوت های اسپانسرشیپ آنلاین با آفلاین این است که به جز ایجاد آگاهی و علاقه ما میتوانیم از جذابیت این رسانه برای ایجاد و توسعه ارتباطات استفاده کنیم.





نوع مطلب : کسب و کار الکترونیک، 
برچسب ها : اسپانسر،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 10 مرداد 1394
مسعود معاونی
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات