زودنویس
مرجعی برای تولید محتوا، بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا
درباره وبلاگ


من مسعود معاونی هستم، بلاگر و وبمستر که از سال 1393 به تولید محتوا در زمینه موضوعات فناوری و های تک می‌پردازم.

مدیر وبلاگ : مسعود معاونی
نویسندگان
صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

Rich media که بر بخش تبلیغات آنلاین حاکم است و با استفاده از Adobe flash از انواع رنگ ها، شبیه سازی، قالب صفحات و صدا، انیمنشن و ویدیو و سایر عناصر مثل زبانهای برنامه نویسی استفاده می کند تا توجه خوانندگان را به خود جلب کند. برخی کاربران این نوع تبلیغات را ناخوانده و مضر می دانند. چرا که سبب می شود حواس آنها از محتویاتی که در صفحه به دنبالش هستند، پرت شود.

این روش تاثیرات و نتایج بسیاری بر نرخ پاسخگویی کاربران دارد. بیشتر این تبلیغات در یک حالت داوطلبانه به نمایش درمی آید لذا برای اکثر کاربران پذیرفته شده است. استفاده زیاد از rich media تا حد زیادی به بسط و توسعه اینترنت Broad band بستگی دارد. rich media در مطالعات حرفه ای نسبت به تبلیغات بنر اثربخش تراست. طبق گزارش Emarketer در سال 2002، مطالعات Doubleclick، از 400 میلیون rich media نشان داد که نرخ کلیک درون این تبلیغات بطور متوسط 2.4% بوده و شش مرتبه بالاتر از تبلیغ های آنلاین معمولی که معادل 0.4 % است.





نوع مطلب : فروش مجازی، 
برچسب ها : تبلیغات مدیا،
لینک های مرتبط :

       نظرات
شنبه 10 مرداد 1394
مسعود معاونی
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic